Mezinárodní marketing

Cena: 296 Kč


Běžná cena: 299Kč

Dostupnost: Vyprodáno
Autor Machková Hana a kolektiv
Nové vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu a brand managementu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol. Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují krátké případové studie.
  • Rok vydání 2015
  • Jazyk česky
  • Vazba Paperback
  • Počet stran 200

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Mezinárodní marketing

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Nejprodávanější zboží v kategorii

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz