Marketing jako šachová hra

Marketing jako šachová hra
-1%

Cena: 197 Kč


Běžná cena: 199Kč

Dostupnost: Odesíláme do 3 až 5 dní
Autor Jaroslav Tručka
Na počátku jsou síly zcela vyrovnány. Výsledek hry záleží na umění obou soupeřů. Cílem je dát soupeři mat, zvítězit. Hráči se střídají v tazích, mění pozice a snaží se realizovat své plány. Využívají všech taktických možností. Potřeba dělat ve správný čas správné tahy platí jak pro šachy, tak pro marketing. Kniha vás provede džunglí marketingových principů nenásilně a snadno, naznačí možná úskalí a navede vás na cestu k úspěchu a prosperitě. Připravte se na řadu překvapení!
  • Rok vydání 2013-01-07
  • Jazyk čeština
  • Vazba brožovaná lepená
  • Počet stran 216

Přidat hodnocení

napište své vlastní hodnocení na: Marketing jako šachová hra

jak byste ohodnotili tento produkt? *

    Klady
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní klady, jednotlivé klady oddělujte čárkou
    Zapory
  • Cena
  • Kvalita
  • zadejte vlastní zápory, jednotlivé zápory oddělujte čárkou

jméno


Nadpis


Obsah


Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

© 2024 SuperMeda.cz